רונן המתופף – קצת על הלהקה שלי + צריך להכנס להקלטות

הלהקה בעיקרון קיימת איזה 15 שנה, משהו כזה. כמובן שמלא נגנים התחלפו במהלך השנים, מי שנשאר מההרכב המקורי זה אני והגיטריסט / סולן של הלהקה, הבסיסט והקלידן איתנו המון שנים, והגיטריסט גם איתנו כבר איזה 3-4 שנים אם אני לא טועה.

אז אחרי שהלהקה שלי ואני (זאת שהזכרתי בפוסט הראשון שלי, שאני איתה מגיל 15 בערך) הוצאנו אלבום מלא לפני כמה שנים, החלטנו לנסות גישה אחרת, בימים שהאינטרנט הוא חלק ענק מהחיים שלנו, והכל נורא מיידי ולאף אחד אין סבלנות לכלום, החלטנו לשחרר לא אלבום שלם אלא כל פעם שיר בנפרד. זה ניסיון לשיטת עבודה קצת שונה ואנחנו עוד לא יודעים לאן זה הולך, אבל כרגע זה מה שאנחנו עושים, שזה גם אומר שכל פעם מקליטים שיר אחד ועובדים רק עליו.

כמו שכבר אמרתי בעבר, אני גרוע בלשבת ולהתאמן, ובזמן הקרוב אני אמור להכנס לאולפן להקליט שיר כלשהו. אז התכנון הוא בקרוב להתחיל להתאמן ולחזור לכושר על מנת שאוכל להקליט בצורה טובה כמו שאני רוצה שיקרה – שידרוש כמה שפחות זמן גם להקלטה עצמה וגם לעריכות של אחרכך (תמיד יש, אבל כמה שההקלטה הראשונית טובה יותר כך גם כמות העריכות שצריך אחר כך פוחתת)

אז כרגע אין לי מערכת תופים בבית שאני יכול להתאמן עליה (האמת שכן יש לי, אבל אני לא באמת יכול לעשות כאלה כמויות של רעש בערב בדירה שאני נמצא בה בימים אלו), אז זה משאיר לי או להתאמן על פד אימון, או ללכת לחדר חזרות ולשלם כסף על מנת שאוכל לנגן, למזלי יש לי כמה חברים שיש להם חדרי חזרות אז הם לפעמים אפילו מתקשרים להגיד לי שיש להם "חור" בלו"ז ואני יכול לבוא לנגן, אבל כמובן שאני לא יכול לסמוך על זה.

מקווה שהדברים ילכו טוב ואוכל להקליט בקרוב.

תאחלו לי בהצלחה 🙂